FAQ

 

 

Program Mój SPAR to program lojalnościowy, w którym nagradzamy Twoje zakupy
w sklepie SPAR w Twojej okolicy. W ramach programu Klienci otrzymują punkty, które następnie mogą zamienić na bony zakupowe do realizacji w sklepach SPAR.

REJESTRACJA / LOGOWANIE​

 

  1. Kto może zostać uczestnikiem programu Mój SPAR?

Uczestnikiem programu może zostać pełnoletnia osoba fizyczna, która otrzymała Kartę Mój SPAR w sklepie SPAR uczestniczącym w programie i dokonała pełnej rejestracji na www.moj.spar.pl

 

  1. Kiedy można zgłosić się do udziału w programie lojalnościowym Mój SPAR?

Do programu lojalnościowego możesz przystąpić w dowolnym momencie, w trakcie jego obowiązywania.

 

  1. Czy wszystkie sklepy SPAR biorą udział w programie?

W programie biorą udział sklepy oznaczone naklejką programu lojalnościowego.

Wykaz sklepów dostępny jest na www.moj.spar.pl

 

  1. Jak mogę przystąpić do programu lojalnościowego Mój SPAR?

Aby przystąpić do programu, poproś kasjera o wydanie Karty Mój SPAR w sklepie SPAR w Twojej okolicy i dokonaj na miejscu pre-rejestracji, wpisując swój numer telefonu na terminalu płatniczym. Na podany numer telefonu otrzymasz kod weryfikacyjny potrzebny do rejestracji na www.moj.spar.pl.

Następnie zakończ samodzielnie proces rejestracji wypełniając formularz dostępny na www.moj.spar.pl. Zajmie Ci to tylko chwilę!

 

  1. Co jest wymagane do rejestracji?

Aby móc zarejestrować się na www.moj.spar.pl konieczne jest posiadanie karty programu wydanej w sklepie SPAR.

 

  1. Dlaczego należy dokonać rejestracji pobranej Karty Mój SPAR?

Tylko zarejestrowany Uczestnik może korzystać z przywilejów wynikających z udziału w programie – bez rejestracji nie ma możliwości odebrania nagrody (bonu zakupowego).

 

NALICZANIE PUNKTÓW

 

  1. Za co otrzymuję punkty w programie Mój SPAR?

W programie lojalnościowym nagradzamy Twoje zakupy - każde wydane 5 zł to 1 punkt. Dodatkowo za każde wydane 20 zł otrzymujesz 1 bonusowy punkt! Ponadto, punkty możesz otrzymać za zakup wybranych produktów, w sklepie SPAR w Twojej okolicy. Pamiętaj! Zgodnie z zasadami programu z naliczania punktów wykluczone są niektóre produkty.

 

  1. Jakie produkty są wykluczone z naliczania punktów?

Z naliczania punktów wykluczone są następujące produkty:

  1. wszelkie napoje alkoholowe w rozumieniu art. 46 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. z dnia 12 kwietnia 2016 r.; Dz. U. z 2016, poz. 487 ze zm.), w tym piwa;

  2. wszelkie wyroby tytoniowe, o jakich mowa w ustawie z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych (tj. Dz. U. z 2018, poz. 1446) w tym m.in. papierosów elektronicznych pojemników zapasowych, rekwizytów tytoniowych oraz produktów imitujących powyższe wyroby;

  3. produkty lecznicze w rozumieniu art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tj. z dnia 23 grudnia 2016 r.; Dz. U. z 2016, poz. 2142 ze zm.);

  4. preparaty do początkowego żywienia niemowląt w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 27 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. z dnia 24 stycznia 2017 r.; Dz. U. z 2017, poz. 149 ze zm.) oraz przedmiotów służących do karmienia niemowląt, o których mowa w tej ustawie;

  5. doładowania telefoniczne pre-paid

  6. płatności dokonywane w kasach za rachunki, np. media, itp.

  7. bilety komunikacji miejskiej.

 

 

  1. Czy zebrane punkty mają termin ważności?

Tak, punkty mają termin ważności. Minimalny czas ważności punktów wynosi 13 miesięcy. Każdego roku, w dniu 31 stycznia, punkty zapisane przed 1 stycznia roku poprzedniego tracą swoją ważność.

 

  1. Czy mogę otrzymać punkty za zakupy później, jeśli zapomnę pokazać swoją kartę Mój SPAR przy kasie?

Nie, nie ma takiej możliwości.

 

  1. Kiedy zmniejsza się saldo punktów na moim koncie ?
    Saldo punktów na Twoim koncie zostaje zmniejszone w momencie pobrania bonu. Nie ma możliwości przywrócenia punktów wykorzystanych przy pobraniu bonu, nawet jeśli bon nie został wykorzystany.

 

  1. Co stanie się z moimi punktami, jeżeli zdecyduję się zrezygnować z udziału w programie?
    Jeśli chcesz wykorzystać swoje punkty, to należy to zrobić przed rezygnacją z uczestnictwa w programie. Po rezygnacji z udziału w programie, wszystkie niewykorzystane punkty zostaną anulowane.

 

 

TWOJE BONY

 

  1. Na co mogę wymienić punkty?

Punkty możesz wymienić na bony zakupowe, które wykorzystasz na kolejne zakupy
w sklepie SPAR w Twojej okolicy.

 

  1. Jakiej wartości bon mogę otrzymać?

Zdobyte punkty możesz wymienić na bony o nominałach: 15 zł, 25 zł, 40 zł
w zależności o ilości zgromadzonych punktów.

 

  1. W jaki sposób mogę odebrać bon zakupowy?

Logując się na swoje indywidualne konto na www.moj.spar.pl sprawdź czy ilość zdobytych punktów możesz wymienić na bon. Ilość zebranych punktów możesz także sprawdzić w kasie przy okazji zakupów. Chęć wymiany punktów na bon zakupowy zgłoś kasjerowi sklepu SPAR w Twojej okolicy.

 

  1. Czy mogę zrealizować bon zakupowy od razu po jego otrzymaniu?

Bon zakupowy możesz zrealizować następnego dnia po jego wydrukowaniu w sklepie.

 

  1. Jaki jest termin ważności wydrukowanego bonu?

Bon jest ważny przez 30 dni, licząc od następnego dnia od daty jego wydrukowania. Data ważności wydrukowana jest na bonie.

 

  1. Czy bony zakupowe można wymienić na gotówkę?

Bony zakupowe nie podlegają wymianie na gotówkę. Wydany bon zakupowy musi zostać zrealizowany w całości, nie można go rozmienić ani wydać z niego reszty.

 

  1. Czy mogę zwrócić bon i ponownie zamienić go na punkty?
    Jeśli bon został wydrukowany, to nie ma możliwości przywrócenia punktów użytych przy jego pobraniu, nawet jeśli bon nie został wykorzystany.

 

 

KARTA MÓJ SPAR

 

  1. Co zrobić po zgubieniu karty Mój SPAR?

Jeśli zgubiłeś kartę Mój SPAR, udaj się do sklepu, w którym została wydana zagubiona karta. Zgłoś zagubienie karty obsłudze sklepu i poproś o nową kartę. Następnie wejdź na www.moj.spar.pl., zaloguj się na swoje konto i wybierz opcję „Dodaj kartę”.

 

  1. Co zrobić gdy znalazłem kartę Mój SPAR?

Znalezioną kartę przekaż do najbliższego sklepu SPAR w Twojej okolicy.

 

  1. Jak zmienić dane przypisane do karty Mój SPAR?

Zaloguj się na www.moj.spar.pl, wejdź na opcję „Moje dane” i dokonaj zmiany.

  1. W jaki sposób mogę złożyć reklamację dotyczącą działania karty Mój SPAR?

Reklamacje można zgłosić za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na www.moj.spar.pl.

 

  1. Czy mogę mieć więcej niż jedną kartę Mój SPAR?

Tak, jest to możliwe.

 

  1. Czy muszę zapłacić za kartę Mój SPAR?

Wydanie i korzystanie z karty jest bezpłatne.

 

  1. Gdzie uzyskam pomoc, jeśli będę miał problemy z funkcjonowaniem karty Mój SPAR?

W razie problemów związanych z funkcjonowaniem karty skorzystaj z formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie www.moj.spar.pl

 

  1. Mam kartę poprzedniego programu lojalnościowego “Karta Stałego Klienta SPAR” – czy mogę z niej skorzystać w nowym programie?

Nie. W nowym programie obowiązuje nowa karta Mój SPAR i wymagane jest ponowne zarejestrowanie.

 

Jak uzyskać odpowiedź na pytanie, którego nie ma na tej liście?

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu lojalnościowego Mój SPAR lub użycia formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.moj.spar.pl.